Persberichten

Douwe Egberts lanceert Promesso

2 sep , 2015   Video

Gisteren introduceerde JACOBS DOUWE EGBERTS (JDE) Professional Nederland het internationale koffieconcept Promesso. Deze innovatieve oplossing voor de zakelijke markt beleeft zijn primeur in Nederland en biedt iedereen de mogelijkheid om zijn of haar favoriete koffiecreatie te maken. Zo kan een ieder met één druk op de knop elk moment van de dag genieten van een persoonlijke en uitgesproken koffiebeleving. JDE Professional brengt hiermee het koffiedrinken in de wereldwijde out-of-home markt naar een hoger niveau.

Promesso is een concept met een totaal nieuwe technologie, een stijlvolle koffiemachine en een premium kwaliteit koffie. Met Promesso kan iedereen zijn of haar koffievariaties zelf creëren, volledig afgestemd op persoonlijke voorkeuren. Bovendien kun je deze koffiecreaties opslaan in een persoonlijk Promesso-profiel. Zo kan er in een handomdraai een extra sterke doppio, een pure ristretto met crema-laag of een latte macchiato met extra melkschuim gezet worden. Via een gebruiksvriendelijk touchscreen is de koffiesterkte, hoeveelheid melk en melkschuim en het formaat van de kop gemakkelijk aan te passen.

Voor zakelijke dienstverlening en retail
JDE Professional mikt met Promesso op het hogere segment van de zakelijke markt. “Promesso is ontwikkeld voor bedrijven zoals advocatenkantoren en adviesbureaus, maar ook autodealers en modewinkels of beauty-salons. Ze willen de kwaliteit van verse bonenkoffie maar niet te veel tijd besteden aan het onderhoud van een espressozetsysteem”, vertelt Sander van der Linden, Marketing Director van JDE Professional Nederland. “Promesso biedt hen een uitgesproken koffiebeleving die even stijlvol als smaakvol is. Met het grootste gemak serveer je diverse koffievariaties aan je gasten of medewerkers: van een dubbele espresso tot een latte macchiato. Bovendien maak je voor jezelf een persoonlijke koffiecreatie op elk moment van de dag. Met Promesso krijg je de kwaliteit die je wilt en de betrouwbaarheid die je nodig hebt, zonder compromissen.”

Gabriel Macht
De lancering van Promesso wordt ondersteund door een internationale campagne met in de hoofdrol de Amerikaanse acteur Gabriel Macht, bekend van een populaire advocatenserie die momenteel weer wordt uitgezonden. “Ik ben uitgesproken in mijn stijl en in mijn smaak. Dat geldt ook voor de koffie die ik drink. Met Promesso kan ik mijn eigen koffiecreatie maken, afgestemd op wat ik wil. Zo kan ik elke dag genieten van mijn favoriete koffie: een espresso die smaakvol, stijlvol en betrouwbaar is. Zonder compromissen en allesbehalve standaard. Dat past helemaal bij de manier waarop ik graag in het leven sta en daarom heb ik geen moment getwijfeld om mijn naam te verbinden aan Promesso”, vertelt de televisiester.

Internationale primeur
Promesso is vanaf vandaag verkrijgbaar via JDE Professional Nederland. Meer informatie, onder andere over de verkrijgbaarheid is te vinden op www.promesso.nl of www.jdeprofessional.nl. JDE Professional Nederland heeft de primeur. Promesso wordt vervolgens ook internationaal geïntroduceerd, waaronder over 2 weken in Duitsland en daarna in Tsjechië, Denemarken en België.

,

By



Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.