De Franchise Trofee wordt jaarlijks uitgereikt door de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) aan de franchiseformule die hoog scoort op een aantal criteria. Op het gebied van samenwerking, groei & ontwikkeling, het verdienmodel en communicatie worden een drietal formules beoordeeld, namelijk Vital 4 Skool, Straetus Nederland en Kaldi. Kaldi is ontzettend blij met deze nominatie en waardering voor de franchisenemers, die elke dag vol passie en enthousiasme hun klanten meenemen in de wereld van koffie.
De Kaldi franchiseformule
Het unieke aan Kaldi is dat het een espressobar is in een retail omgeving. Dankzij de unieke formule en het uitgebreide assortiment aan diverse koffiesoorten en smaken biedt Kaldi jou de mogelijkheid om het perfecte kopje koffie te creëren. In de vestigingen wordt je uitgebreid geholpen met het samenstellen en proeven van koffie. Ook geven de ondernemers jou graag advies om ook thuis te genieten van de unieke smaak van Kaldi.
Koffie met karakter
Kaldi wil je meenemen in de rijke wereld van koffie. Want bij ons is koffie meer dan gebrande bonen, een blend of een apparaat. Wij maken koffie persoonlijk. Perfect passend bij je karakter, smaak en stijl. Uniek in ieders soort. Naast het unieke karakter van onze koffies, onderscheiden ook alle franchisenemers zichzelf met hun eigen karakter, allemaal passend binnen de formule. Alle losse elementen zijn onderdeel van het totaal, met de focus op ontwikkeling.
NFV Franchise Trofee
Kaldi ontwikkelt continue, wat een van de beoordelingscriteria van de Franchise Trofee is. De trofee wordt sinds 2004 uitgereikt en geeft franchiseformules erkenning op het gebied van samenwerking, kwaliteit en winstgevendheid: het is dé vakprijs voor franchiseformules, dus Kaldi is erop gebrand om te winnen!
franchise, franchiseformule, kaldi, kaldi koffie, kaldi koffie en thee, koffie
Comments RSS Feed