Doppio Espresso als tweede geëindigd tijdens de uitreiking van de “GfK Out-of-Home Formule Award”. Dé prijs die de gastwaardering over kwaliteit, beleving en gastvrijheid in beeld brengen. De prijs werd in Den Bosch tijdens het jaarlijkse formuleawards event van GfK en Out-of-Home-Shops uitgereikt.
Doppio Espresso is tweede geworden in de categorie Shopperhoreca en mag zich daarmee één van de “Beste Horeca-formules van Nederland” noemen. De espressobarketen deelde het strijdtoneel met Bagels & Beans (1) en Ikea (3). De genomineerde organisaties werden beoordeeld op beleving, gastvrijheid, prijs en kwaliteit. Doppio Espresso scoorde vooral erg goed op gastvrijheid en kwaliteit.
De GfK Out-of-Home Formule Awards is een initiatief van GfK Nederland en Out-of-Home-Shops, waarbij op basis van een grootschalig onderzoek onder recente gasten van 76 foodservice organisaties waardering over horeca faciliteiten in beeld is gebracht. De best scorende organisaties in vijf kanalen (‘On the Move’, ‘Fastservice’, ‘Shopperhoreca’, ‘Catering’ en ‘Leisure’) ontvangen de felbegeerde beker en mogen zich dit jaar “Beste Horeca-formule Nederland” noemen.
Bron: JousterCourant.nl
doppio, espresso, gfk, out-of-home
Comments RSS Feed